subota, 13.02.2016.

....gušti....

....kad si umoran od prevelikog mnoštva ljudi koje ne poznaješ....al si s njima u svakodnevnoj komunikaciji od koje jako često i dehidriraš.... pa od pretjeranog posla i prevelikog umora ne možeš noćima spavat.... trzaš se na svaki zvuk, ne bi li bar na tren vodio malo onih razgovora do kojih ti je stalo....u ponoć, dok širom otvorenih očiju gledaš u svjetlost koja prodire kroz zatvorene škure, dok se ušuškavaš ispod jorgana, shvatiš da nema teorije da ujutro stigneš na prvi jutarnji avion....

....tada se digneš i napišeš na zidu Fejsa poruku "...ima li koji dobrovoljac da me nazove na mobitel ujutro u 4 ....do 4,20? ..."

... u 4 zazvoni mobitel....nesvjesno se javiš...popričaš.... i tek nakon tuširanja shvatiš da je upalilo ....pa se nasmiješ razgovoru koji si vodio....

...predvečer stiže poruka ....

- hoću li te ja opet budit u 4 ure?
- umlatila bi te
- nezahvalnice jedna, samo si za interes. Kad tebi treba onda može, a kad bi ja gušta onda nemore!
- optuži horoskop!!!!


.... sutra dan nastavljamo razgovor....

- tebi su svi tipovi odlični
- ma ok....imaju oni koji su mi dragi... i oni koji nisu! imaju i oni treći.....al o tom ću mislit sutra. Sad idem spavat!
- a da provjerim par puta je li spavaš?
- može, ali ne sutra ujutro.....samo me pusti da prespavam jednu noć
- na što ti ja ličim?
- na nekog tko bi rado (iz svog gušta) budio svit u cik zore!



....svi mi imamo neki svoj gušt....i puno toga radimo iz gušta... a moji gušti? ...i ja bi rado guštala ...razmišljam dok sjedim na podu Isprid banke (totalno nedamski) ...uživajući u ugodnom društvu ...gledajući kako brazilska kava ispunjava fuge Spli'ske rive.....



...a što će bit ako me uhvatilo sunce? .... kako ću tek onda grintat...a koji će to tek onda bit gušt.




- 17:13 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>