ponedjeljak, 19.10.2015.

...koje je veličine idiot?....

...godinama već, kad Zdravko Ćolić zapjeva "Zvao sam je Emili" ... bez obzira u kojem je gradu koncert...uvijek se nađe netko tko me oko ponoći nazove i pusti me da slušam kako pjeva.... ne znam zašto ih ta pjesma podsjeća na mene....al mi je drago da me zovu....pa sam tako, ne jednom, pisala postove "Pjevala sam s Ćolićem u krevetu!"...

....stoga ne čudi da sam potrčala nabavit ulaznice ....dok se još moglo birat mjesto da bude "pregledno" kako slikom, tako i tonom....cijena ....prava sitnica...



....otišla sam na put....bila danima u Dubrovniku... dovela me prijateljica u Split....zvale smo taksi da nas odveze do Arene .. te točno u 19,20 došle do ulaza..... kad na ulazu pregled torbi.....traže se upaljači, kišobrani i ostala pirotehnička pomagala.....pogleda žena u moju torbu, a u torbi torba!

- što je ovo?
- fotoaparat!
- nisam sigurna da može!
- kaže ona i ode se raspitat kod jednog kolege....ovaj kod drugog kolege....kad dolazi treći i s woki-tokijem se dogovore da ne može

- žao mi je gospođo, mogu idioti, al ovaj ne može!
- pa i ovo je idiot!
- znam, al mogu samo ovoliki idioti
(i pokaže mi rukom veličinu aparata koji može unutra) ....snimajte mobitelom!
- ali gdje ću ja sad s aparatom? Mogu li ga ostavit u garderobi?
- ne! Garderoba je za robu!
- mogu li ga bilo gdje ostavit?
- u autu!
- došle smo s taksijem!
- e pa imate 2 sata da odnesete aparat gdje god u grad i vratite se natrag! - sad se je već osjetila strogost u glasu
- ma slušajte! Moj je brat muzičar: Za par ću minuta pronać nekog ovdje s autom da mi spremi aparat u njega.
- ne znam ja! Maknite se s ulaza, jer kočite promet!


...pogledam nemoćno oko sebe....policajac stoji na ulazu i ne miješa se....sve je pristojno i nije u njegovoj domeni....kad se priključi tip koji je zadužen za invalide (hvala mu) i ponudi se da mi pričuva aparat do kraja koncerta.... dam mu aparat, dam mu svoju posjetnicu i uzmem njegov broj mobitela, te uđem u Spaladium Arenu.

...nazovem jednog tipa...ne javlja se.... nazovem jednog managera ....a on će "al ja sam još u kući, nisam ni krenio" .... kako li je u kući dovraga? ....pa koncert će za 15 min! ... tad se sjetim, nazovem prijateljicu...ona dojuri po aparat ....al mi nedugo zatim pošalje SMS "A jel počeo koncert?" ...nisam ga razumila... nisam shvatila što pod time misli... dok sam tako ja sjedila u Areni....ona je objavila status na fejsu o spašavanju mog aparata... na kojem je negdje 50-ti komentar bio "Pa dobro, kakav je bio koncert?" ....

Kakav je bio koncert?

- točno je da je na ulaznicama, sa zadnje strane, malim slovima bilo napisano da je zabranjeno snimanje slike i tona (ali što onda nisu oduzimali mobitele i idiote.... i to samo idiote do ove veličine)



(....samo nikako ne mogu shvatit kako mu je tu veličinu objasnio preko woki tokija? .... )

- točno je da je na ulaznicama pisalo da je koncert u 20,00 sati....al je navodno u novinama pisalo da počima u 21,00, (pa dobro koji smo mi kreteni da nekog čekamo 90 minuta da dođe na binu? Tko mi može platit 90 min čekanja?) ...al isto tako oni što su prodavali ulaznicu nisu imali pojma da je došlo do promjene satnice

- točno je da je sponzor koncerta bio Schweppes ....al su Arenom cijelo vrijeme šetali momci s pivom.... kad su neki iza mene pitali imaju li Bitter lemon rekli su im da toče samo pivo...a da za ostalo moramo ić na šank.... koja diskriminacija onih koji ne piju alkohol

- točno je da su oduzimali upaljače.... cijelih 20-ak na ne znam koliko tisuća ljudi....a u mojoj torbi je bilo 2 upaljača koje su ostavili kad su "uzeli" aparat

... ok...ok... .to je ipak veliko okupljanje....veliki koncert.... ali zato veliki koncerti imaju predgrupe .... a oni bubnjari u pauzi su bili odlični (zar nisu mogli poslužit i kao predgrupa?).... međutim ostaje činjenica da sam kupila ulaznice za koncert u 20,00 sati....a ne onaj u 21,00 sat.... i pitanje....čega se plaše organizatori koncerata kad zabranjuju aparate? .... možda se plaše dobre snimke zvuka? (koji je bio odličan...pa čudi loša kvaliteta snimaka na Youtubeu) ....bilo kako bilo taj je aparat, na istom mjestu, snimao Balaševića.... Gibonnia ...Zucchera ....Porin.... dakle sve je do organzatora ....

....e pa gospodo organizatori.... niste baš ostavili dobar dojam na mene.....dapače.....ljuta sam ka pas .... i molim Vas da ove moje primjedbe upišete u svoju knjigu žalbe....jer Vi sigurno jako puno naplaćujete 90 min svog rada! ...al oprostit ću Vam ako mi odgovorite na pitanje "Koje je veličine idiot?"


- 21:13 - Gukni ako si faca (13) - #

<< Arhiva >>