četvrtak, 30.07.2015.

....Maksim....

...to je bio bonus....o kakav bonus.... Lokrummske večeri.... koncert Maksima Mrvice, u sklopu Lokrumskih večeri - muzika kraj mora....

....malo je čudan osjećaj ići na koncert i ulaznicu pokazat na brodu....



...i s broda...promatrat žene u toaletama i niskim cipelama....



...one su znale da ih čeka šetnja preko predivnog otoka...pa je skoro nemoguće doći na koncert u visokim petama.... (skoro? nekima je i to uspjelo)



...ispred samostana....posred livade...postavljena je otvorena bina....konobari koji su nas posvuda dočekivali s rashlađenim šampanjcem ...



...već je skoro 21 sat....temperatura je 28 C .... i to je bilo sve što sam primijetila.... jer koncert je započeo.... sve je utihnulo....osim pjeva Bubmarovog leta koji je dolazio s bine.....The godfather theme....



....nisam trepnula očima.... povremeno sam ispuštala kakav uzdah....tek sam se sjetila da treba pljeskat...a već je bila pauza....

....zanimljivo je da ni jedan paun....ni jedan cvrčak...ni jedna ptica...nitko se nije oglasio...niti jedna životinja na Lokrumu nije svojim pjevom pokvarila događaj... .svi su slušali predivnu muziku....

....debelo je prošlo 22 sata...a temperatura je skočila na 32 C ....al nitko ne grinta.... Maksim uredno briše oznojeno lice i ruke..te nastavlja s koncertom...



....rasvjeta samo uvećava čaroliju prostora ....



....odavno mi se nije dogodilo da je vrijeme tako brzo prošlo.... Maksim me doslovce hipnotizirao.... dok si rekao "keks" došao je kraj ...i onda još malo za bis....pa ipak kraj....



...ponoć je prošla.... čeka nas prijevoz .... vruća ljetna noć u kojoj vožnja brodom ne donosi nikakvo osvježenje....




....za moju mamu....



- 20:13 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>