srijeda, 27.05.2015.

...dole grintavci!....

....kod nas je grintanje na cijeni! Svi oni s egom do neba...prodaju svoju pamet ne radeći ništa, grintajući i prigovarajući svemu i svakome koji nešto rade, iz jednostavnog razloga: lakše je kritizirat nego radit. Koliko god je smiješno slušat kako grintaju, toliko šokira činjenica koliko oni imaju poklonika!...očito je da postoje oni koje žele na isti način ništa ne radit, biti u blizini "veličina" koji nešto govore, pa stoje pokraj njih, podržavajući ih .... novinari o tome pišu, jer to naglo svakog zanima...i tako 1.000 puta ponovljena laž postaje najvažnija vijest u zemlji, jer važno je javno mnijenje ...a ono o čemu ljudi pričaju...o tome treba i pisat....

...zaboravlja se da postoje oni koje nije briga što pišu novine... što drugi govore.... jer su u stanju zbrojiti 2 i 2....ali se ne žele sukobljavati ni svađati..... sve dok...jednu večer.... meni nije pukao film!....

.... on je bivši direktor u jednoj turističkoj agenciji....odavna je u penziji i dane provodi šetajući se gradom...od kafića do kafića.... non stop je pun priča što je tko napravio ili rekao...gdje se najbolje jede....tko je najbolju u ovome, a tko u onome (govoreći pri tom imena za koja nikad u životu nisam čula) .... vodi tajanstvene razgovore preko mobitela i koliko ja znam u zadnjih pola godine nije napustio grad na više od par sati....

...čovjek je sebi našao zanimaciju za duge penzionerske dane ... to je ok....razumijem i shvaćam....ali se toliko "osilio" da smatra da svi samo njega slušaju, te da jedva čekaju da on iznese svoje mišljenje, da je to već postalo presmiješno.... svaki put kad izađem van...dođe do našeg stola sjedne, ništa ne naruči i počne svoju tiradu ili postavlja pitanja da provjeri kako "politički dišemo" ... tako sve do Sv. Duje....

...na taj praznik grada svatko društvo napravi nešto da uljepša svetkovinu... a istovremeno da predstavi svoj rad .... tako da su rijetka mjesta gdje ti treba pozivnica na neko događanje.... samo se pogleda u protokole .... međutim... sva ta događanja ipak imaju svoje pozivnice....zovu se ljudi na razne načine da uveličaju njihovu proslavu, pa se svi rastrčimo po gradu, jer nas je zvao onaj drag čovjek onamo...ovaj drag tip ovamo..a postoji i nešto što nas zanima.....

...tu večer sam trčala na Izložbu međunarodnih Europskih udruga... član sam jedne udruge, a na izložbi je i fotografija moje djece... ipak bilo je tu još stvari koje su mi se svidile...



...istovremeno se u Marmontovoj...u Foto klubu otvarala izložba, na koju nisam stigla...već sam jurila na Voćni trg na otvorenje izložbe Guntera Damischa - suvremenog Austrijskog slikara... kako sam stigla malo prije, povirila sam na rivu ...gdje je svirao i plesao folklor ...



...javila sam se jednom frendu kad će on, koji je normalno stajao uz stol, odjednom

- u ovom se gradu ništa ne događa! Turistička zajednica ne radi apsolutno ništa! Sramota je da uopće postoji!!!

....pogledam u šušur oko sebe ...kulturan i fin šušur.... prolazi Gradonačelnik i ide u otvaranje Izložbe cvijeća.... a meni prolazi kroz glavu "ako bude predug govor na izložbi slika, zakasnit ću na Izložbu cvijeća"" ...a on nastavlja
- da samo znate kako je to u Rabu! Svečanost! Sve je puno događanja i sve je puno ljudi!
- a ovdje nema ljudi?
- pa u 6 sati nije bilo ni pasa
(razgovor vodimo u 19,40 sati)

...i tad sam drekniua
- ma dosta mi je više ovakvih Vaših kritika! Kako možete tako govorit????
...moj prijatelj je širom raširio oči i pogledao me.... prvi put je čuo kako sam digla glas...
- na Rabu Vam je bila neka draga osoba kod Vas..mislili ste se seksat ili jeste pa Vam je sve bilo lipo... popili ste nešto pa Vas je omamilo.....a ovdje je toliko događanja da ne možeš na sve stić pogledat...a Vi nemate nikog zanimljivog pa se ovi mogu postavit na trepavice, Vama će bit dosadno!
- ajde šta? šta ima?
- ma nema ništa u gradu! Za 5 min se otvara izložba slika...iza leđa Vam je upravo prošao gradonačelnik i otišao na Izložbu cvijeća... ovdje plešu folklor i sviraju super pjesme ...i tko još zna što će sve bit do ponoća....a vi idite u Rab i recite mi ima li pasa u 11 uri navečer!
- u 11 uri? Koga briga za 11 uri?
- e pa tad Vi doma gledate vijesti pa Vas nije briga. Ali ne možete reć da se ništa ne događa...dok idete doma prođite preko Peristila i pogledajte nastupe pučkih pjevača
- tko su to Pučki pjevači? Što je to??? Tko je to izmislio?


....tko ih je izmislio da izmislio....čak su postavljene stolice da se može sjedit i slušat....



...prođe i ta Fijera Svetog Duje.... a Turistička zajednica sve preseli u Đardin ....valjda su čuli da penzioniranom turističkom radniku nisu po volji njihove aktivnosti headbang besplatni koncerti poznatih grupa.... gastro ponuda iz svih zemalja u Đardinu zamijenili su događanja na Rivi...tu se sad samo šeta i komentira...

- Da mi je netko prije 10 godina reka da ću večer provest u Đardinu i lipo se zabavit, pljunila bi ga!*



...šeta se i on.... ništa se ne događa, pa nema o čemu grintat... sad je sve opet u redu.... mir je i tišina....za Turističku zajednicu ga nije briga, jer rade stvari daleko od njegovih očiju...sad su teme drugačije... političke....




...ma sve to treba strpat u feratu...




i poslat što dalje.... nek grintaju drugima.... a nas pustite da plešemo danju...



....noću....




...guštamo u ljepoti življenja u gradu punog događanja!

....do kada ćemo tolerirat ovakve "kritike" grintavaca? Kad će to prestat bit nacionalni sport?
imam ja još pitanja...al ih ne smim postavit ....pa pitam....kad će naša kritika postat konstruktivna? Kad će bit normalno vodit razgovore kako je nešto lipo i dobro?



P.S. ne govorim ovdje o pozitivnoj kritici kad se pokušava nešto ispravit i napravit bolje.
*Đardin, mjesto gdje se do prije 10-20 godina razvijao najstariji zanat na svjetu


- 22:17 - Gukni ako si faca (11) - #

<< Arhiva >>