četvrtak, 21.05.2015.

....vrijeme.....

- ne znam što je to....al ja jednostavno nemam vremena za ništa. - rekla sam neki dan svojoj mami ...nemoćno....

...jer sve je otišlo predaleko.... ima tome više od 2 mjeseca...kad sam shvatila da mi treba 5 min mira....treba mi malo vremena da budem sama sa sobom....da razmislim...ali unatoč razumijevanju prijateljica ....moj dan izgleda otprilike ovako...

.... prije 6 ujutro panično se dižem iz kreveta i bez tuširanja trčem na bus ..danas se radi od 6.... pa jurnjava do benzinske stanice u Kaštelima.... ušla sam kupit cigarete... prodavač će:
- benzin?
- ne!
- na kojem ste broju tankali?
- ma nisam!
- kako niste?
- nemam vozačku...odnosno imam, ali nije za auto i ne koristi benzin!




...iza mene se stvorio red ....svi nervozni...a ja nikako do cigareta....
- dajte čovjeće imam vozačku za metlu! I piloti me zovu "kolegice" ...mogu li dobit cigarete?



- ne ulazi ovamo, tip je smušen! - rekla sam kolegi dok smo jurili na prvu jutarnju kavicu...pa na posao...pa na ispite...niti 5 min za marendu nisam uspjela uhvatit...al eto takav je to dan ...i 10 min prije kraja sad već devetsatnog radnog dana ..zamolim jednog profesora da me prebaci do restorana.....na petosatni ručak....

...gazda je bio sretan što me vidi....nas tri sjele za stol... naručile... predjelo smo i pojele same...al kod glavnog jela već nas je bilo 5...a tanjura dva...svakoj po čaša vina...gazda odlazi kući... nas tri naručujemo desert...a opet nas 5 jede... naručujemo i tablete za glavobolju...restoran je prazan...naručujemo kavu i dižestive, ne prekidajući s desertom... gazda se vraća na posao i pita što ćemo večerat....restoran se puni ljudima ...a mi odlazimo kući.... 21 je sat....treba spremit nešto sutra za ručak...a cili dan tuša nisam vidila

"Vi možete odgađati, ali vrijeme neće" Benjamin Franklin



....al svaki dan netko postavi komentar....

- što sam stariji to mi vrime brže ide! Koje prokletstvo!
- to je zato jer ga više cijeniš! Meni fali malo vrimena za sebe. Trebam se nać negdje sama sa sobom. Pomirit se s prošlošću....
- teške misli?
- popijmo kavu! Jednu lipu...posebnu...nježnu.... krhku.
...



...prolaze dani u veseloj jurnjavi....ne mogu više ...definitivno mi treba 5 min mira.... malo vremena da budem sama sa sobom....da razmislim...zaludu... stiže upit....

- tijelo ti je zdravo, a kako je duša?
- pati za 5 min tišine s tobom!


"Vrijeme koje nismo proveli u ljubavi izgubljeno je vrijeme." Torquato Tasso



- 14:24 - Gukni ako si faca (6) - #

<< Arhiva >>