subota, 05.04.2014.

...

..."pognuo se pod teretom briga i godina" kažu za starijeg čovjeka koji se malko zgrbio....

....

hodam ulicom... osjetim da sam pogrbljena...pokušavam se ispravit, al ne ide!
svi oni problemi kojima nedam da me zaokupe previše....jednostavno su me savinuli... koliko god da se dobro osjećam....nemogu se sakrit....

- Jel sve u redu kod tebe Elica? I na poslu?
- je!

...lagala sam....zna i on da sam lagala, jer nije to bez veze pitao. Znao je zašto pita!

...al uzaludno je pričati i širiti gorčinu oko sebe... postoje ljudi ...i neljudi... a ovi drugi samo smišljaju kako i na koga će se derat.... kako će i na koga trenirat svoju zloću.... osjećaju se ugroženo jer su svjesni svojih mana, neznanja i nesposobnosti... pa je lakše i zabavnije napadat i manipulirat nego poradit na sebi....ego im raste....osjećaju moć i snagu dok napadaju ...zaboravljajući da to što govore nema smisla...njima je smisleno...igraju igru 1000 puta ponovljena laž postaje istina a toliko su puta spremni sve ponovit, jer drugi tekst ne znaju ... a onda nastavljaju dalje s novom metom....

....sve su to šprance poznate u psihologiji...u radnom zakonodavstvu.... samo je pitanje do kad tolerirat....

...da molim sv. Duju da im prosvitli pamet...prije bi on prosvitlio nego oni.... promislim i odem van na kavu...prođem preko Peristila...kad ono...



...stvarno je prosvitlio!....

...dobra je stvar ovo sa svecima....idem probat s drugim...



.. dok pjevam...uzimam konop ...skinem papuče ...pa nasred dnevnog boravka preskačem konop... "vježbom do ravnog držanja"... neću se još pogrbit!





- 19:39 - Gukni ako si faca (2) - #

<< Arhiva >>