ponedjeljak, 20.08.2012.

...otok na kojem je zabranjeno pušenje....

... iako sam jako često u Dubrovniku nikad nisam bila u prilici da posjetim Lokrum...ili nije bilo vremena ...ili nije bilo dobro vrijeme...ili me nije bilo briga.... ipak... s vremena na vrijeme i ja znam glumit turistu...pa smo se zaputile nas dvi...na mali izlet... opremljene foto aparatima...da glumimo malo turiste...i da se malo i okupamo...

.

...pogled iz broda je bio veličanstven....ali niti nakon 15 minuta vožnje dočekali su nas nepoznati znakovi...koji osim što su govorili o pravilima igre na otoku... pokazivali su i zabrane...pušenja lule...npr...

.

...hahaha.......nema pušenja?...kako da ne? Teško!...što me briga, ja i tako ne pušim lulu! smijala sam se u sebi.... dok nisam učinila prvi korak u tu nebesku ljepotu...netaknute prirode.... koja me podsjetila na dane na Marjanu iz moje mladosti...

.

....od betona i šljunka napravljene glavne staze...i šljunkom označene ...i borovim iglicama ispunjene pomoćne staze po cijelom otoku....

.

...po kojima se slobodno i neometano šepure paunovi sa svojom dječicom.....

...A nasred otoka Mrtvo more..... zaštićeno sa svih strana kamenim sikama....i kafićem ...a nasred otoka...Siren i Sirena.... sjede na morskoj površini....kao iz bajke....

. ....

....sjeverna strana je baš izložena malo jačem vjetru....al je za to prekrasna hladovina u susjednom botaničkomm vrtu...

.

...u kojem... unatoč suši...ne znaš na koju ćeš stranu pogledat..... pa odeš do susjednog benediktinskog samostana

.

...gdje nas iza kantuna dočeka performance Lupina i njegova pomoćnica...koja na tečnom engleskom jeziku... mašući crnom haljinicom od golog modela počne vikat iz sveg glasa "Fa'k off!

.

....iznenađeni drekom u ovom mirnom kutku svemira...nismo reagirali...već smo se samo nezainteresirano okrenuli...kao da je on vlasnik cijelog otoka? ...dal su oni čuli za prokletstvo Lokruma?

.

...s gnjušanjem se udaljavamo od takvih...i osvježenje nalazimo na kamenim sikama... u čistom i bistrom moru ...i među paunovima... koji su se opasno približili mojim nogama :-)))

.

....da sam ikog vidila s upaljenom cigaretom kako šeće otokom...osobno bi ga umlatila... kad čak ni meni nije trebalo zapalit.... prekrasan otok....koji očito čuva mnoge i lijepe tajne....

.

...ako Vas prigoda nanese...obvezno posjetite Lokrum... nije skupo.... coctail bar, kafić i restoran pravilno su raspoređeni po otoku...cijene su uobičajene...a užitak je ..neprocjenjiv.... i bez obzira koliko ima ljudi na otoku...svatko tu može pronać tiho, mirno i od pogleda zaštićeno mjesto za sebe...i pri tome ne treba mahat crnom haljinicom na prolaznike

.

...jednom riječju ...Raj na zemlji....

.

...koji je nekako završio na :-))....eto ode Elyca u erotiku :-))))



- 19:28 - Gukni ako si faca (16) - #

<< Arhiva >>